Digizeker digitale kluis banner

De Nederlandse Notariskluis

Ik heb het voor mijn nabestaanden
goed geregeld

De oplossing: Digizeker

Nieuw, innovatief, noodzakelijk, veilig, klantgericht en duurzaam.

Hoe zorgt u ervoor dat persoonsgegevens en bestanden bij uw bedrijf goed beveiligd zijn? Door Digizeker te integreren in uw administratieve proces zorgt u ervoor dat persoonlijke gegevens altijd veilig bij u staan opgeslagen en via de digitale kluis van Digizeker kunt u op een veilige manier communiceren met klanten, partners en relaties.

Digizeker is de digitale kluis waar waardevolle persoonlijke informatie op één centrale, veilige plek opgeslagen wordt. Digizeker is een persoonlijke kluis (geen platform) voor personen of bedrijven en is natuurlijk volledig “safe”. Digizeker maakt gebruik van beveiligde verbindingen en de inhoud van de kluis is volledig encrypt.

Voor bedrijven

Verstuur veilig alle belangrijke documenten

Documenten versturen is snel, gemakkelijk en veilig via Digizeker. U koppelt de kluis of het account van de desbetreffende persoon aan uw beheeromgeving. Via de beveiligde brievenbus binnen de kluis, kunt u documenten versturen. Geen kans op een fout e-mailadres of iemand die het document niet ontvangt, omdat hij/ zij verhuisd is. De ontvanger heeft een account bij Digizeker waarin hij/ zij moet inloggen met een gebruikersnaam en een zelf ingesteld wachtwoord. Een extra beveiliging met sms notificatie zorgt ervoor dat er ook een notificatiecode ingevoerd moet worden voordat er toegang tot de kluis verleend wordt

Sla bedrijfsgevoelige informatie veilig op

De kluis dient niet alleen als methode om veilig te communiceren met uw klanten. Wanneer u Digizeker integreert in uw administratieve proces, kunt u alle bedrijfsgevoelige informatie en persoonsgegevens van uw klanten, medewerkers, relaties, enzovoort afschermen in de kluis. Alleen uw bedrijf heeft toegang tot de gegevens en van buitenaf is niet mogelijk om in te loggen in het systeem en de gegevens te bekijken of kopiëren. Zo zijn uw gegevens veilig opgeslagen en is uw systeem bestand tegen een datalek.

Voor ondernemers

De kluis voor uw digitale bedrijfsgegevens

Als ondernemer regelt u veel zaken digitaal. Als er iets met u gebeurt dan wilt u natuurlijk dat uw werkzaamheden door iemand anders kunnen worden overgenomen. Alle noodzakelijke informatie om de continuïteit van het bedrijf niet in gevaar te brengen kunt u in de digitale kluis opslaan.

Continuïteit van het bedrijf

De Digizeker kluis kunt u in het geheel delen met uw partner(s) of vertrouwenspersoon. Hierdoor is het mogelijk om deze persoon of personen altijd toegang tot de bedrijfsgegevens te geven. Ook is het mogelijk personen toegang te geven tot individuele mappen. Daarnaast kan met de Digizeker Extra kluis via de notaris een volmacht opgesteld worden de gevolmachtigde, op het moment dat de ondernemer het zelf niet meer kan, toegang te krijgen in de kluis. De beste garantie voor de continuïteit van uw bedrijf.

Voor gebruikers

Voor een gebruiker kunt u bijvoorbeeld denken aan toegangscodes, belangrijke documenten, een contract van een koopwoning of een kopie van een paspoort. Documenten en losse mappen kunnen onbeperkt gedeeld worden met  bijvoorbeeld een accountant, financieel planner of andere relaties. De kluis zelf kan met belangrijke personen worden gedeeld of zelfs worden ondergebracht bij de notaris die de sleutel in beheer kan nemen.

Digizeker biedt dé oplossing voor archiveren, delen en verzenden, waarbij de inhoud veilig is opgeslagen en de sleutel bij een notaris gedeponeerd kan worden.

By |2018-06-11T16:02:03+00:00februari 19th, 2018|Reacties uitgeschakeld voor De oplossing: Digizeker
Inloggen